پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261890
پايان انتظار چندين ساله مردم شهرستان فارسان/ افتتاح پايانه مسافري به‌زودي
تاریخ انتشار : 1402/06/18 11:28:12
نمایش : 550
شهردار شهر فارسان گفت: ساختمان شهرداري که طرح جامعي دارد و پيش‌بيني مي‌کنيم ساختمان در جاي ديگري قرار بگيرد و امسال به اميد خدا کلنگ زني را در اين خصوص خواهيم داشت و در خصوص پايانه مسافربري کارهاي فراواني صورت گرفته و اين پروژه در حال تکميل و اتمام و بهره‌برداري مي‌باشد.
مهدي اميريان شهردار فارسان در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار گفت: از سال 1400 افتخار اين را داشتم تا در خدمت مردم عزيز شهر فارسان باشم و بتوانم با کمک همشهريان مبلمان شهري و کاستي‌ها و نيازهاي شهر که مرتبط با شهرداري است را رفع کنيم.
 
وي  در ادامه افزود: بازوي شهرداري‌ها تزريق منابع مالي است که اگر اين منابع مالي به شهرداري‌ها تزريق نشود شهرداري نمي‌تواند کاري را انجام دهد، متأسفانه شهر ما نه شهرک صنعتي دارد و نه شرکت و کارخانه‌اي ولي خوشبختانه شهر پويايي داريم.
 
وي خاطرنشان کرد: فشار مالي که بر روي سيستم کاري بود بسيار زياد بود که خوشبختانه يکي از بدهي‌ها را پرداخت کرديم و با پيگيري‌هاي مستمر توانستيم نرم‌افزار شرکت راپکو را در امور حسابداري شهرداري فارسان نصب و را اندازي کنيم و اينکه از پرونده‌ها هيچ‌گونه اسکن نداشتيم و اگر خداي‌نکرده اتفاقي رخ مي‌داد هيچ سندي نداشتيم ولي اکنون توانستيم اين مدارک را اسکن کنيم و يک بانک اطلاعاتي خوبي در اين زمينه داشته باشيم.
 
اميريان اظهار داشت: در خصوص مبلمان شهري شهر ما مبلمان بسيار ضعيفي داشت و کم‌کم تلاش مي‌کنيم اين مبلمان را بهتر کنيم البته اين طرح‌ها جامع هستند و انجام آن‌ها طول مي‌کشد و زمان نياز دارد در خصوص آبياري فضاي سبز شهر بايد متذکر شويم که تنها يک تانکر آب‌رساني داريم، زمين‌هاي سنگ‌شکن را هم با پيگيري‌هاي فراوان توانستيم به شهرداري برگردانيم و همچنين سايت دفع زباله که 30 ساله بود را مجدد به شهرداري به مدت 30 سال بازگردانديم.
 
اميريان به برخي مشکلات اشاره داشت و تصريح کرد: بحث آمبولانس براي آرامستان را داشتيم شهرداري آمبولانس داشت اما آن را به بخش خصوصي واگذار کرده بودند همچنين ماشين جمع‌آوري زباله، لودر، بيل بکهو و تجهيزات نداشتيم که خوشبختانه با پيگيري‌هاي مستمر توانستيم دستگاه لجن کش، لودر، کاميون هيوندا، يک دستگاه خودرو سواري به سايت شهرداري اضافه کنيم و همچنين در بحث نيوجرسي وميکسر و خلاطه هم ارتقاء داشتيم.
 
 
شهردار فارسان در مورد پارک بانوان گفت: با توجه به صحبت‌هايي که باجناب آقاي دکتر صالحي فرماندار شهرستان داشتيم مقرر شد مانند ديگر شهرستان‌ها از اعتبارات تملک پارک بانوان اين مجموعه راه‌اندازي شود.
 
مهدي اميريان در خصوص واگذاري سي ان جي شهر فارسان گفت: سي ان جي هر شهر زمين از شهرداري و تجهيزات از شرکت نفت و  قراردادي که در کل کشور وجود دارد سي ان جي اصلاً واگذار نمي‌شود و زمين از ماست و تأسيسات و تجهيزات از شرکت پخش است نه ما زمين را به آن‌ها مي‌دهيم نه آن‌ها تجهيزات را به ما تنها اگر قصوري در رابطه با تأسيسات وجود داشته باشد ما بايد پاسخگو باشيم و تجهيزات نصب‌شده نياز به بررسي و بروز رساني دارند.
 
اميريان در مورد بدهي‌هاي شهرداري فارسان گفت: شهرداري بدهي‌هايي دارد خصوصاً برق‌کاري ميدان 22 بهمن و آسفالت‌ريزي بسياري معابر و خيابان‌ها و بسياري از زيباسازي‌هاي شهري اما در مقابل بدهي‌هايي که داريم مطالبات فراواني نيز داريم که بازگشت يکي از آن‌ها تنها 10 ميليارد تومان است در بحث زيباسازي شهر مي‌توان به خريد المان‌هاي شهري و همچنين المان نوروزي که همه خريداري‌شده‌اند اشاره داشت
 
شهردار فارسان  در مورد ساختمان شهرداري و پايانه مسافربري هم بيان داشت: در خصوص ساختمان شهرداري که طرح جامعي دارد و پيش‌بيني مي‌کنيم ساختمان در جاي ديگري قرار بگيرد و امسال به اميد خدا کلنگ زني را در اين خصوص خواهيم داشت/در خصوص پايانه مسافربري کارهاي فراواني صورت گرفته و اين پروژه در حال تکميل و اتمام و بهره‌برداري مي‌باشد و ساختمان و بلوار آن خرج فراوان داشته و اميد است به‌زودي پايان بپذيرد.
 
شهردار فارسان در خصوص مشاغل مزاحم و نيمه مزاحم شهر تصريح کرد: شهرداري ذخيره‌اي که دارد در خصوص زمين‌هايي است که به آن مي‌رسد و فاز دوم فناوران را اندازي خواهيم کرد تا اين مشاغل مزاحم و نيمه مزاحم را به آنجا انتقال دهيم تا درمانگاه در آن منطقه  با آسودگي کار خود را شروع و ادامه دهد.
 
بيشترين مسائل مطرح شده عبارت بودند از: موضوع سدمعبر، مشکلات ترافيکي، مسائل مربوط به جمع‌آوري زباله خانگي و نظافت معابر، آسفالت، بلوک‌فرش، مشکلات شهرک فرهنگيان، مسکن مهر، صنايع نيمه مزاحم، زيباسازي شهر با استفاده از ايده‌هاي مردمي، مشکلات حمل و نقل عمومي، سرانه فضاي سبز شهري، نبود پايانه مسافربري، معضل وجود حيوانات ولگرد و... که با توضيح و شفاف‌سازي درخصوص تک تک موضوع‌ها و مشکلات مطرح شده، عواملي که جزء وظايف شهرداري فارسان مي‌باشند را با قيد فوريت در دستور کار قرار خواهيم داد.

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html